сряда, септември 30, 2015

Най-красивото момиче



На Стефан Икога.

            Косата на момичето в рейса е кестенява и къдрава. Носът е леко чип, а устните са пълни и изглеждат страхотно без никакво червило. Очите й са огромни и дълбоки, имам чувството, че ако ги гледам дълго, ще се гмурна в тях и после никога няма да искам да изляза. Веждите са гъсти и правилно оформени. Гърдите са малки и щръкнали и ефирното черно потниче едва ги удържа, а дупето е… Да, това е най-красивото момиче. На всичко отгоре изглежда и скромно. Сигурен съм, че характерът й е прекрасен. Някой и звъни по телефона. За момент се плаша. Сега ще проговори на диалект и всичко ще рухне след първото „шадода”. Или ще се окаже, че е от хората, дето крещят, като говорят по мобилните си телефони на публични места. Но момичето отговаря толкова тихо и деликатно, че не чувам точно какво казва. И все пак гласът й е достатъчно силен, за да разбера, че не говори на диалект. Има ли как да бъде  по-хубаво? Вече е дори повече от съвършено. Представям си как я водя на концерт на най-страшната банда, която този път ще е щастлива, защото дори да няма много публика, ще свири пред най-съвършеното същество на света. Аз ще държа ръката й. Може би ще си вземем сладолед, а може би нещо за пиене. Сигурен съм, че тя ще иска вино, а аз ще й правя компания. После може би ще се приберем у нас или у тях. И това ще е само началото. Кой знае какво ще се случи нататък? Може да се окаже, че това е тя. Че ни е писано да живеем заедно, да направим деца, да ги отгледаме, после да се отглеждаме един друг. Може би дори тя е човекът, до когото ще умра. Поне бих бил щастлив да е тя. Със сигурност ще бъде по-поносимо да умра до най-красивата баба на света пред това да умра сам и нещастен. Наблюдавам я и малко се притеснявам да не ми потекат лигите. Или да не ми изскочат очите като на анимационен герой. Не, май успявам да се държа прилично. Истинско чудо! Добре. Добре. Сега трябва просто да реша какво да правя. Но автобусът спира и тя слиза. Не успявам да се добера до вратата навреме и оставам вътре. Тя се отдалечава и изчезва сред тълпата.
            …
            …
            …
            …
            …
            …
            …
            …
            …Окей…
…Това беше най-красивото момиче на последните двайсет минути…
…Сега просто ще си намеря друго и ще продължа да кова бъдещето си с него. Може да съм претенциозен, но имам щастието да живея в страна пълна с красиви момичета…
…Понякога сменям по двайсет на ден...
…Кой е като мен?   

Няма коментари: