вторник, октомври 30, 2018

За насилието над българските жени

Според българските патриоти насилие срещу жени в България няма. При някои разговори с подобни индивиди съм чувал те да казват, че от друга страна няма нищо по-нормално от това да удариш някому два-три шамара. Вижте сега, ако това са ви традиционните български ценности, разбираемо е защо живеем в кочина.

Спомням си как пред 2013 живях на Парчевич и съседите ми правеха страшно шумни скандали. Понякога се опасявах за жената. Веднъж просто излязох по домашни пантофи и надъних няколко юмрука по металната врата. Отвори ми мъжът (който именно вдигаше цялата гюрултия). Ами... Беше към 1 и 60, изкрещя ми нещо там защо съм му бил тропал по вратата. Аз му изкрещях, че ще викна полиция, ако продължава в тоя дух. И после за известен период от време беше кротнал.

Та... Знам, че изисква някаква загуба на нерви. Но говорете на идиотите. Заплашвайте идиотите. Нарушавайте комфорта на идиотите. Защото идиотите днес ще набият някоя жена, а утре ще убият друга. Просто защото по този начин си изразяват емоциите и нямат елементарни сетива за допира с деликатната естетика на женската красота.

#metoobg

Няма коментари: