сряда, юли 12, 2017

Обява

Ще стрелям директно. Присвирило ми се е по-активно. Прави ми се авторски алтърнътив с български текстове. Готов съм да пиша текстове и музика. Искам група от двама човека. Имам нужда от женски вокал. Най-добре да е върл фен на The Kills. И ако може да обича или да е готова да се облича в черно и да има желание да си закупи някоя рокерия. Бонус ще е ако пие уиски и пуши като комин.

Ще трябва малко по малко да се действа. Аз имам лууп и джаджи и ще се опитам всичко да запълня. Бих припявал също. В идеалният вариант това ще е пееща барабанистка, за да са по-динамични барабаните, ако не ще луупвам. Или китара, за да джемим и така по-колективно да измисляме песни. Но проекта изисква електрическа китара, кубе, някой и друг ефект, който да не е distortion, а с по-меко звучене - overdrive, някакъв винтидж fuzz и там зависи от вкусовете.

Аз ще инвестирам пари в един octaver, за съжаление няма да имам пари първоначално за POG или готино Whammy, за да мога да правя едновременно бас и пищящи китарни сола ала Джак Уайт с две октави нагоре. Но веднага мога да си взема boss oc-3, който за симулация на бас с китара си цепи мрака.
И ако тръгне, постепенно и още някакви ефекти - разполагам с overdrive, супер много чудесии на лууп стейшъна (Rc505), BIG MUFF, който е супер, но мисля, че целта ще е леко по-лек и мек звук, а мъфа е много рязък.
Но съм склонен с времето да пробвам различни неща.

Разполагам и с един брой микрофон Shure 58 бета. Но ако трябва да се симулират барабани, той трябва да е при мен.
Може да ползваме и айпад с Garageamp за разни чудесии оттам. Примерно част от барабаните и от време на време някой орган или каквото там.
И саунд карта имам, както и Ableton на лаптопа, но там съм бос.

RaJa ElMad, естествено за теб се сетих първо, но знам, че си супер заета.

Mila Robert, обожавам те, ама ти си пишеш авторска музика и си страхотна актриса, която все по-често ще я искат по театри и сериали, де да знам дали и с това ти се занимава.

Iveta Dimitrova, за теб не знам дали пееш, иначе си се утепала за подобен проект. А и от кратката ми онлайн комуникация с теб подозирам, че с думата "утепала" вече те загубих.

Pictoria Vetrova, не знам защо и теб си те представям в нещо подобно, но пак - не знам дали пееш и какъв е тоя тука дето ми пише такива работи...
Някой нещо?

P.S. Ако има контакти със заведения, в които се свири на живо извън София е бонус.

Задължително условие е да е пич! Може и пичка.

Крайната цел е в някакъв момент да си имаме репертоар, да правим по някой и друг кавър. И да правим по 1-4 концерта месечно. Както си трябва.

Няма коментари: