вторник, декември 01, 2015

Камъче

Днес ще оставя камъче пред Съдебната палата като знак за това, че не одобрявам случващото се в съдебната система на тази територия, обсипана с неработещи институции, която по някакъв неведом парадокс наричаме все още държава. Предлагам преименуването на Съдебната палата на Съдебните палати, защото хората вътре мислят за бъдещите си придобивки (палатите), а не за работеща институци, която да помага на гражданите. Аз съм една от дребните риби, която ще бъдат изловени от данъчните за всяка стотинка, с която съм ощетил “държавата”, докато ония отгоре си карат Поршетата и ме обвиняват, че протестирам. И ми казват, че съм от зеления, литературния, протестърския и какъвто там още сесетите октопод. Това е. Едно камъче от мен. Оставено кротко и мирно на тротоара. Не е нужно повече. И това е позиция. Едно камъче позиция.

Няма коментари: