събота, февруари 11, 2017

Резултат от личната ми акция в "Сфумато" до момента. 14 продадени книги и 151лв. Знам, че това няма им да оправи покрива. Не знам дали и за два квадратни метра ще стигне. Но все за нещо ще свършат работа. От стихосбирката и книгата с пиеси нищо не губя, имам залежали бройки. Двата продадени романа са 31 лв. (по 16 лв са, но нямах дребни да върна, та едната я продадох за 15 лв)... Така че от себе си съм дал 31лв.

Малко е, но е някакъв жест. Той е важен. Жестът може да бъде дори усмивка в трамвая или потупване по рамото... И това е достатъчно в света, в който живеем, където вече и партиите в лозунгите си наслагват страх и омраза.

Благодарен съм на Театрална Работилница Сфумато, че са ме отгледали като зрител. Направили са ме взискателен към театъра.

Стихосбирки имам още. Който иска да удари рамо на този театър, може да пише на лични. Ще му я изпратя с наложен платеж. Вече имам поръчка за три книги, но се боя, че май ми свършиха книгите с пиеси. Което ме радва. Защото май останаха съвсем малко...

А дори не продавам кой знае колко бройки по книжарниците. Представям си колко пари могат да се съберат, ако по-известни писатели продадат по 5-6 книги...

Това е от мен... Благодаря на всички, които си купиха книги...

Няма коментари: