неделя, декември 18, 2016

Мой текст за бежанците и мигрантите, който се публикува в "Дневник" (Първа и втора част)

Преди около седмица много се ядосах като четох разни неща за Харманли и бежанците (и мигрантите). Така се ядосах, че ми текна един текст, който сега пуббикуват в "Дневник". Вече са публикувани две части, а утре ще излезе и третата (и финална) част.

Текстът ми е абсолютно субективен, той описва работата ми като драматург по представлението "Мир Вам" на Неда Соколовска, когато ходихме на три пъти до Харманли, за да събираме истории.

И така...

Ако имате желание, ударете едно рамо с коментарите под статията, че съм инат и реших да отговарям, а масово ме плюят. Ако не ви се занимава, ваша работа. Благодаря за вниманието (и рибата). ;)


Първа част на текста.

Втора част на текста.

Няма коментари: