понеделник, декември 12, 2016

Седмица, изпълнена със събития

Тази седмица за мен ще е приятно-натоварена.

Днес (12.12.) ще можете от три часа да ме слушате по "Дарик Радио" в предаването на Драго Симеонов. Там ще стане дума за Софийския международен литературен фестивал и за предстоящата ми книга с разкази "Силата на думите".

Утре (13.12.), вторник, в пет часа следобед ще можете да ме намерите на щанда на издателство "Жанет 45" на Панаира на книгата, където ще можете да си вземете автограф и да си купите (ако не сте го направили още) романа ми "Софийски дует". Също така можете да се възползвате от симпатиите ми към "Жанет 45" и ако не сте сигурни какви книга бихте искали да си купите, да ви предложа 10-20 заглавия спрямо вашите интереси.

В сряда (14.12.) ще участвам в интересна дискусия, която е част от "Софийски международен литературен фестивал". Ще бъда в приятната компания на непростимо младия и талантлив поет Мартин Костов и една от надеждите на съвременната българска проза Стефан Стефанов. Ще ни модерира Светльо Желев. Дискусията е от 18:00 в Мраморното фоайе, а след нас ще има дискусия с Момчил Николов и Васил Георгиев, на която аз лично мисля да остана, защото това са ми едни от най-любимите съвременни български прозаици. Пак същата вечер от 20:00 ще има специално издание на пърформанса "Актьори срещу поети", в което аз няма да участвам, но го препоръчвам. То ще е от 20:00 в ДНК.

В четвъртък (15.12.) ще си вдигна чукалата и ще ходя да чета в бар "Абсент" в Пловдив, който (чувам) е много интересно и приятно място. В мой стил четенето ще е съчетано с музика. Не знам какво ще се получи, тъй като имам твърдото намерение да си го изпровизирам, както аз си знам.

В неделя (18.12.) ще участвам в голямото четене на инициативата "Поети в кадър", организирано от Роберт Леви. То ще се състои в "Дада Бар" на "Георги Бенковски", а списъкът с поети си заслужава.

1. Аксиния Михайлова
2. Азиз Таш
3. Белослава Димитрова
4. Благовеста Пугьова
5. Екатерина Григорова
6. Ирен Петрова
7. Иван Димитров
8. Иван Христов
9. Крис Енчев
10. Лора Динкова
11. Манол Глишев
12. Марин Бодаков
13. Роберт Леви
14. Стефан Иванов

Това е за тази седмица. Наминете през някое от събитията, ако желаете. И купувайте книги за Коледа, но вие си знаете, естествено.

Няма коментари: